Picture Friday!!!

43 posts / 0 new
Last post
luangwa's picture
Joined: 06/29/07
Posts: 8898
Picture Friday!!!

Ok Blossom Moms. This is a mandatory thread. I don't care if it's a 4 year old picture, you HAVE to post pictures in the Picture Friday thread. And for all of you whose blossoms have siblings, We want to see them too. So get to posting.

P.S. I don't care if it's a picture of your big fat toe, post it. I don't even care if it's a pic of Bill's nose hair that he pulled out last Tuesday and was really proud of.

chefkel's picture
Joined: 08/06/07
Posts: 2190

Disney stuff: sorry they are big!

me and my blossom

Kiddies on Day 1 in Disney

Whole family


Everly being cute

Peter Pan just chillin on the street came to see Owen!

We stopped at the IL's on the way for a overnight'er I love this picture FIL was whistling grass and Everly was just dumbfounded by it!

luangwa's picture
Joined: 06/29/07
Posts: 8898

Kelly, LOVE those pics!!!! I can't believe how much Owen is looking like a little boy, he has completely lost all that baby/toddler look.
LOVE Everly's outfit on the first day of Disney!!!!!!

shefrn1's picture
Joined: 08/28/07
Posts: 4148

hmmmmm....funny....mel started the thread and then didn't post any pics.....neener

kelly......love those pics...and the one with fil is awesome

I didn't take any pics on my phone at disney but m gonna try to figure put how to post a couple from hhi

mist1006's picture
Joined: 01/10/07
Posts: 1018

We went back to the zoo today... so..
Belle feeding the giraffe.. check out her face!!

Ben and Belle in the stroller

Sorry, they're probably huge!

luangwa's picture
Joined: 06/29/07
Posts: 8898

ROFL Kerri, that face is priceless.

shefrn1's picture
Joined: 08/28/07
Posts: 4148

StateChick's picture
Joined: 03/22/07
Posts: 3629

Adorable, ladies...all of them!!

chefkel's picture
Joined: 08/06/07
Posts: 2190

seriously cute!

ok common girls post your dang pics!

toothy35's picture
Joined: 02/20/06
Posts: 4578

these are pics of before the carnival.....sarah was in the mood to take pics with the littles, so she took like 50......i have about 30 on facebook........oy vey.....pics everywhere on my computer.......LOL!!!!!!!!!!!





and then some carnival pics.........
jacks first ride!!!!!!!!!!

best friends riding the rides together!!!

i just loved this pic of my abby blossom!!!

a couple of me wearing jack.........


jack ticked off that i took him off of me so we could get the group pic!!!!

i'm sorry if i already posted these......i can't remember.........and so sorry to overwhelm with so many.........i had like 100 pics from the week......

Jennilynnjeff's picture
Joined: 06/11/07
Posts: 314

StateChick's picture
Joined: 03/22/07
Posts: 3629

Those are great, Colleen! Didn't realize Lucy and Sarah looked so much alike!! Precious. Great ones of you, too!

I took a lot at the beach, but already posted them, so here's a collage in the spirit of my upcoming beach trip. Plus it has my favorite beach picture EVER of Cadence. Smile


A couple of the pics are from 2 yrs ago and then a couple from this past year.

StateChick's picture
Joined: 03/22/07
Posts: 3629

Jenn, where's his bathing suit!? WinkROFL

So cute!

toothy35's picture
Joined: 02/20/06
Posts: 4578

I LOVE PICTURE FRIDAY!!!!!!!!!!!!!!!!! great pics everyone!!!!!!!!!!!! i love all these kiddos!!!!

Jennilynnjeff's picture
Joined: 06/11/07
Posts: 314


Boy loves his eyewear!

luangwa's picture
Joined: 06/29/07
Posts: 8898

Peg, is Lyss eating guacamole? Genius idea.

Colleen, is that a frog in Jacks mouth? LOVE that head shot of Abby!!!

Candace, I've always loved that nekkid pic of C on the beach.

Jennifer, LOVE the pool pic of the lil one.

luangwa's picture
Joined: 06/29/07
Posts: 8898

Jennifer, ROFL Love the eyewear

Joined: 06/29/08
Posts: 1096

There are a lot of cute kiddies on here!

I have some to post when I get to a real computer.

Jennilynnjeff's picture
Joined: 06/11/07
Posts: 314

And 1 more....

Jennilynnjeff's picture
Joined: 06/11/07
Posts: 314

These are too precious! Candace...what do you use to get your photo collages??

StateChick's picture
Joined: 03/22/07
Posts: 3629

Hey Mel, this one's for you!

StateChick's picture
Joined: 03/22/07
Posts: 3629

http://picasa.google.com/#utm_campaign=en&utm_source=en-ha-na-us-bk&utm_medium=ha&utm_term=picasa

Jen, I use Picasa. Super easy download and great picture organization. If you save them in a folder on your desktop it will automatically import them into Picasa - then you can select three (or 5 or 10 or whatever) pictures and hit the collage button and it makes it automatically. Smile

eta: caution: DON'T DELETE THE PICS FROM YOUR SOURCE thinking that they are in Picasa. It just pulls them from the source, doesn't store them. If you delete them from your desktop, they will be gone from Picasa.

toothy35's picture
Joined: 02/20/06
Posts: 4578

no mel......jack is eating a pine cone!!!!!!!!! LOL!!!!!!!

Jennilynnjeff's picture
Joined: 06/11/07
Posts: 314

Thanks Candace! Always wanted to know how you did that! Want to put some side-by-sides together of the boys at the same ages, etc....

Ok...I can't resist...here's one of JH when he was small.

luangwa's picture
Joined: 06/29/07
Posts: 8898

Ok, It's picture Friday, therefore no one can accuse me of being a pic wh0re. LOL

Jax with way to much anticipation for his sister's birthday cake. ROFL

Before the cake

No one got a pic of the cake, but it's on the video. It was a white puppy cupcake critter.


My favorite Janie and Jack swimsuit. She looks so stinking cute in this.

Just a minute, I'm peeing

Every night after the pool, the boy runs around the yard nekkid until it's time to go in the house. :rolleyes: What is it with little boys and being nekkid?

luangwa's picture
Joined: 06/29/07
Posts: 8898

"StateChick" wrote:

Hey Mel, this one's for you!

:eek: That is To Freaking Die For!!!! I LOVE IT!!!! How much difference in the fabric from the ruffles? Is the dress faded as much as you thought?

chefkel's picture
Joined: 08/06/07
Posts: 2190

picture of a picture.. tball pic showed up today

shefrn1's picture
Joined: 08/28/07
Posts: 4148

omg...lovin allthese pics

coll....looks like a great time at he carnival...your kids are so cute

jenn....love your boys..so cute...lol bouts the eyewrar

candace...beautif pics.....as usual..love your collages

mel...too cute...love the expression on her face when she's peeing...lol great pic...and yes that's guacomole....she loves it...she used to jusy eat it with a spoon but now she lokes to dip..lol..and she asked me to take that pic..lol...she did it in slow motion

I think you can do collages on photobucket too but picasa might be better

keep um comin

shefrn1's picture
Joined: 08/28/07
Posts: 4148

ahhh kelly...so cute

Jumarse's picture
Joined: 02/27/07
Posts: 5219

Haven't looked back yet, can't wait to see what's here!!!!!!!! Sorry they are big, but I ain't resizing, lol!

Some pics from this week...



This is today, and you can't tell but his shorts and shirt were completely soaked!

The lettuce bit the dust!

All done!

Bit it today and decided to let D try food. She's been grabbing at stuff, drooling when we eat, etc. Colby never did that and I secretly thought people just wanted to feed their kids early, so said they grabbed at stuff, showed intense interest in food, etc. HAHA, WRONG! That's been Daphne to a T. So no cereal in the house, so tried apple sauce, not my first choice at all, but didn't want to drive out just for that. LOVED IT! Had to fight her for the spoon and she just kept shoving it in her mouth and sucked the apple sauce right off!


Jennilynnjeff's picture
Joined: 06/11/07
Posts: 314

OMG Julie...at 1st glance I thought it was a lemon wedge!! LMAO!!!!

Jumarse's picture
Joined: 02/27/07
Posts: 5219

OMG I looooooooooooooooove these!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I'm so happy there's so many pics, this is great!!!!!!!!!!!!!

Yes Mel, boys do love to be nekkid, lol!!

Kelly love the Disney pics, and Tball is TOO CUTE!!

Jennifer, I am so happy to see pics from you, been TOO LONG! Love them boys!!!

Candace I just love that MJ outfit!!!!!!! And the beach pics are fantastic!!!

Kerri the zoo looks like it was great!

Mel, awesome cake pics, wondering when the HELLO you were going to post them!!!!! She is soooooooo cute!!!! And love the nekkid little dude in your yard, lol!

Colleen love those pics, I love the one of all the kids together, even though Abby is pissed about Jack messing with her hair, lol!

Peg, I seriously can't believe how big Ty is now!!! So handsome! And Alyssa is as cute as ever, mmmmmmmm chips!!!

Hmmm, I think I remembered all the pics! SO FAR, post more ladies!

luangwa's picture
Joined: 06/29/07
Posts: 8898

ROFL Love you Julie. Just thought people wanted an excuse to try food. ROFL Both of my kids did that. Jax literally dive bombed DH hand that was holding an ice cream cone. LOL

Great pics. Is C's clothes a garanimal's set? I think we have one just like it for backyard mud play.

Jennilynnjeff's picture
Joined: 06/11/07
Posts: 314

Neat rug Julie...where did you find it?

Jumarse's picture
Joined: 02/27/07
Posts: 5219

Seriously with all the stuff Colby *didn't* do compared to other kids, I honestly thought people exaggerated, lol!! Do you guys still love me?? Smile :) And yep, Wal Mart special he's wearing, lol!

Jennifer, that gem is from BIG LOT ('s OF CRAP) ROFL

Joined: 04/14/07
Posts: 793

copying directly from FB b/c I'm lazy...sorry they are so huge. This is from yesterday out in the yard

Tyler with his bubble gun that stopped working after 15 minutes. Piece of crap.

StateChick's picture
Joined: 03/22/07
Posts: 3629

"Jumarse" wrote:

Seriously with all the stuff Colby *didn't* do compared to other kids, I honestly thought people exaggerated, lol!! Do you guys still love me?? Smile :) And yep, Wal Mart special he's wearing, lol!

Jennifer, that gem is from BIG LOT ('s OF CRAP) ROFL

lol -- looks good!

Mel, Abs peeing is priceless! ROFL Love all of them...that swimsuit is adorable.

And Julie, I lovvvve Daphne's big smile and how Colby is always loving on her! You know, the girls kind of showed interest in food, but Wade, not at all...anyway...love the pics of her eating, too! Smile

Mel, the dress is a not as faded as the pants and no pilling at all - the knot hole is a little loose on the right shoulder, but other than that I guess it is in pretty good condition.

StateChick's picture
Joined: 03/22/07
Posts: 3629

Tracy, Lana is a DOLL! I love her roly polys!! :bigsmile:

Okay everybody that's lurking, post your pictures so I'll have something to look at on my next cleaning break!!!! Wink

Joined: 06/29/08
Posts: 1096

How do you copy pics from facebook? Am I being a huge dunce?

alexsbabymomma's picture
Joined: 08/05/07
Posts: 1084

Mommy and Noah on the beach at OBX


smileee

Noah playing darts out at dinner

StateChick's picture
Joined: 03/22/07
Posts: 3629

Emily, I would "assume" (I knowwwwwww, Peg ;)) that you just right click on the picture and hit copy - then paste into this window - does that not work for you?

Beautiful, Maham! Noah has grown so much!!! What a big boy walking around!

stupidcomputer's picture
Joined: 12/11/08
Posts: 374

OMG... I love picture Friday.

Here are some huge photos for you...

Harrison goes to the fair...

H riding my old paper mache horse that has been left out in the garden

H and his little friend

H and S in cookie monster PJs

shefrn1's picture
Joined: 08/28/07
Posts: 4148

Ahhhh love these

Kerri...forgot to tell you how great belles face is in that pick...that's a riot

Julie...yummy yummy...love the pics

Tracy...omg look at here and her chuncks...mlove it...boo to the bubble gun though...atleast the boy in the pic is cute even if the gun doesn't work

Maham...he's getting so big...he'sso cute

Kirsten....omg your kids are cute....cool horse

Keep em coming