My turn! Its a....

15 posts / 0 new
Last post
lmiller626's picture
Offline
Last seen: 3 years 6 months ago
Joined: 07/18/10
Posts: 206
My turn! Its a....

BOY!!!!!!!!!!!!

Pictures will come soon... I have to remember how to get them on here. LOL

I'm so excited and he is an active little booger in there too! The ultrasound tech actually shook my belly at one point and said "Hey now! Settle down in there and cooperate!" LOL Made me laugh. Its OBVIOUSLY a boy. No missing it. Yay!!!!!!!!!

Offline
Last seen: 3 years 2 months ago
Joined: 03/10/09
Posts: 546

Yay!!! Congrats on your boy!!!

eliann's picture
Offline
Last seen: 1 year 6 days ago
Joined: 04/19/11
Posts: 2441

Aww! Yay! How awesome! Boys are so much fun! Do you guys have a name yet? Can't wait to see pics.

Alissa_Sal's picture
Offline
Last seen: 2 years 9 months ago
Joined: 06/29/06
Posts: 6427

Yay! Congrats on your little boy! Boys are so so fun. Smile Soooooo excited for you!

jennyflem072207's picture
Offline
Last seen: 3 years 2 days ago
Joined: 03/25/07
Posts: 214

SO excited for you lol.. Sounds like hes an active and stubborn boy who didn't wanna quit moving Smile

Cherrychip's picture
Offline
Last seen: 2 years 10 months ago
Joined: 01/31/09
Posts: 1134

Yay, congrats on your little boy!!!

Offline
Last seen: 2 years 3 months ago
Joined: 10/02/11
Posts: 1937

Yahoo Congrats on your little boy!!

Offline
Last seen: 1 year 10 months ago
Joined: 07/26/04
Posts: 1595

Awesome!! Congrats!!!!

lmiller626's picture
Offline
Last seen: 3 years 6 months ago
Joined: 07/18/10
Posts: 206

"eliann" wrote:

Aww! Yay! How awesome! Boys are so much fun! Do you guys have a name yet? Can't wait to see pics.

We do have a name, its Miles Patrick Taylor. Miles just b/c we like it and Patrick b/c my dads name was Patrick. He passed away last year. I love it, I feel like its a good strong name. So flippin excited. I'm going to try to work on getting the pics on here in a little while. Right now I'm resting before I have to go start getting stuff cooked for tomorrow (I'm doing the entire Thanksgiving dinner for DH's family tomorrow at our house... dreading it. LOL

Forgot to mention that I kept thinking I was about a week further along then the dr said and turns out I was right. The baby is measuring at 18 weeks, not 17 weeks. She said the dr might change my due date but probably not since its only a week off. I dont know.

eliann's picture
Offline
Last seen: 1 year 6 days ago
Joined: 04/19/11
Posts: 2441

Cute! Love the name Miles!

Offline
Last seen: 3 years 11 months ago
Joined: 08/15/12
Posts: 109

Congratulations!!

Alissa_Sal's picture
Offline
Last seen: 2 years 9 months ago
Joined: 06/29/06
Posts: 6427

Love the name! Very cute and cool, and such a nice way to honor your dad. Smile

I have added your confirmation to the EDD thread. Smile

crazy j's picture
Offline
Last seen: 3 years 1 day ago
Joined: 10/08/07
Posts: 1162

How exciting! SO many boys on here!

OkieMommy04's picture
Offline
Last seen: 3 years 2 months ago
Joined: 07/03/10
Posts: 511

Yay! Congrats on your baby boy!! Biggrin I love the name you have picked out! Its so sweet! Boys are such a blast!

tori729's picture
Offline
Last seen: 2 years 3 months ago
Joined: 07/23/07
Posts: 1743

Congrats! Yeah, a week off isn't enough to change the due date probably and this way you will think you're due later than you really are and maybe baby will be early or on time! Smile