August 2008 Sunbeams' Siblings Status!

96 posts / 0 new
Last post
JackDogg's picture
Joined: 01/26/03
Posts: 272
August 2008 Sunbeams' Siblings Status!

:binkybabe: New Additions :binkybabe:
[SIZE=4]Rachel (BlessedwithTwo) ~ Ivy Madelyn ~ 9/8/09
Rachael (ShiningLight) ~ Nathanael Levi ~ 10/12/09
Megan (MrsRiggert) ~ Zayne Michael ~ 12/13/2009
Stef (Ma2BlueCrew) ~ Julia Marie ~ 2/17/2010
Amber (~KiwiMama~) ~ Logan Roy ~ 3/11/2010
Erica (LightMyWay) ~ Timothy James ~ 4/23/2010
Amber (larsnamber) ~ Austin Scott ~ 4/26/2010
Jenny (JennyUNC) ~ Garrett James ~ 5/1/2010

:preggo: Currently Pregnant :preggo:
Nat (zobi) ~ EDD 7/19/10
Erica (ejf123) ~ EDD 11/20/2010
Lindsey (Lalm) ~ EDD 11/24/2010
Lauren (Lauren A.) ~ EDD 2/2011

:lovebed: TTC :lovebed:
Kris (Kriskj)
Michaela (mishella69)

:shrug: Not Trying, Not Preventing :shrug:
Alexes (violetgrl)

:Whistle: Wanting But Waiting :Whistle:
Kara (k&jplus5)
Robin (RobinBG)
Amy (AmyJo8628 )
Jessica (leomommy)
Cassie (CassieCantWait08/08 )
Nicole (Panonim)
Amber (AmberLee916)
Carrie (SID081108 )
Lindsay (Linney)
Andrea (LucyBear)
Hayley & Lea (leasotherhalf & hr.lr.07)
Jenny (Jenny_Penny123)
Mari (synergy05)
Megan (MrsRiggert)

:bigsmile: Family Complete :bigsmile:

[/SIZE]
Jackie (JackDogg)
Kim (umsl_baby)
Santania (Busymama)
Bobbi (Angelica Haze)
BabyMine
Anna (zoelynn)
Karen (karenk69)
Sue (mosue)
Rose (liberty_rose)
Stephanie (Mommy2KandA)
Stef (Ma2BlueCrew)

:angel13: Angels :angel13:
Kyndra (GreenBubbleTea)
Lindsey (Lalm)
Michaela (mishella69)

Please post your current status on this thread, so I can add you to the list!

k&jplus5's picture
Joined: 10/03/06
Posts: 345

Good idea Jackie!!

You can put me under wanting but waiting for now...thanks!!

Joined: 11/01/07
Posts: 650

You can add me to "wanting but waiting"---probably be a couple years...

Lalm's picture
Joined: 09/07/07
Posts: 316

You can add me to the "wanting but waiting" section Smile

JennyUNC's picture
Joined: 03/20/07
Posts: 34

REALLY wanting and not wanting to wait....but you can put me under wanting and waiting. DH gets his way this time since I got mine last time.

zobi's picture
Joined: 12/24/07
Posts: 607

Can you add me to the list....

Im kinda between two of them tho...LOL...If I get my way!!!! Im wanting but waiting till next year...
But fiancally we cant afford another, but hey accidents happen aye Wink

lioness4's picture
Joined: 04/30/06
Posts: 366

Family complete for right now...

umsl_baby's picture
Joined: 11/15/05
Posts: 996

I would say our status is family complete...for now.

AmyJo86268's picture
Joined: 12/08/07
Posts: 1406

add me to wanting but waiting

Joined: 03/16/15
Posts: 53852

Family complete...... for now........ I think..... but like Nat said accidents happen!

Busymama's picture
Joined: 01/09/09
Posts: 2

Our family is complete.

LPLG08's picture
Joined: 02/09/09
Posts: 2

I guess I'll be the first on the currently pregnant...lol. No EDD until Monday though. My real life name is Tara.

Mommy2KandA's picture
Joined: 12/24/08
Posts: 9

Family COmplete- at least we hope

Joined: 12/17/07
Posts: 11

Definately Wanting but waiting...maybe in 3 years or so.

Kriskj's picture
Joined: 01/22/08
Posts: 150

You can add me to wanting BUT waiting as well

Blessedwith4's picture
Joined: 08/03/06
Posts: 177

Currently Pregnant. EDD Sep 1st-ish Smile we find out the sex next month. But im thinking blue again.

Angelica Haze's picture
Joined: 12/25/07
Posts: 143

I say we're complete, hubby says we're wanting but waiting...... men make things so complicated Blum 3

Joined: 12/27/07
Posts: 12

We are definitely wanting but waiting. I'm thinking we might try in the beginning of 2010, or at the end of this year. Who knows. Smile

Joined: 03/16/15
Posts: 53852

our family is comeplete.....for now! hahaha yeah but 98% sure complete

Joined: 04/14/07
Posts: 238

Wanting but waiting here Smile

Panonim's picture
Joined: 11/11/05
Posts: 439

Wanting but waiting!

violetgrl's picture
Joined: 02/04/08
Posts: 181

"zobi" wrote:

Can you add me to the list....

Im kinda between two of them tho...LOL...If I get my way!!!! Im wanting but waiting till next year...
But fiancally we cant afford another, but hey accidents happen aye Wink

that sounds like me;), but i think i belong in the category," not trying but not preventing"

MrsRiggert's picture
Joined: 11/21/07
Posts: 2195

TOO CUTE! put me under wanting but waiting Biggrin

LPLG08's picture
Joined: 02/09/09
Posts: 2

Okay, according to ultrasound I'm about 6 weeks so I guess that puts the EDD around Nov.2

Joined: 12/19/07
Posts: 77

One more month of "practice" then we're officially TTC!!

Gotta be back at work for 1 year from January 5 before I'm eligible for maternity leave again otherwise we'd be on it now Wink

Joined: 09/29/05
Posts: 826

LPLG08...yay....we're due the same month again!

The doc says I'm due November 14 for now. we're hoping for blue

JackDogg's picture
Joined: 01/26/03
Posts: 272

"violetgrl" wrote:

that sounds like me;), but i think i belong in the category," not trying but not preventing"

Okay, I made a new category for this! If anyone else prefers that category, just let me know!

violetgrl's picture
Joined: 02/04/08
Posts: 181

"JackDogg" wrote:

Okay, I made a new category for this! If anyone else prefers that category, just let me know!

thanks!:D

Joined: 03/16/15
Posts: 53852

We are complete

hr.lr.07's picture
Joined: 11/24/07
Posts: 178

Wanting but waiting to see if Hayley ever wants another!

Joined: 03/31/09
Posts: 4

.... No more babies!! Smile

zoelynn's picture
Joined: 12/09/08
Posts: 3

As long as the vasectomy works we are complete!:D

JackDogg's picture
Joined: 01/26/03
Posts: 272

"leasotherhalf" wrote:

.... No more babies!! Smile

Ok, I put you and Lea in separate categories! Lol

hr.lr.07's picture
Joined: 11/24/07
Posts: 178

"JackDogg" wrote:

Ok, I put you and Lea in separate categories! Lol

Sad Makes me so sad! Lol

JackDogg's picture
Joined: 01/26/03
Posts: 272

"hr.lr.07" wrote:

Sad Makes me so sad! Lol

(....Psst! I'm pulling for you to win Lea! Don't tell anyone!)

hr.lr.07's picture
Joined: 11/24/07
Posts: 178

"JackDogg" wrote:

(....Psst! I'm pulling for you to win Lea! Don't tell anyone!)

Thanks Biggrin I think its more that she says 'never'.. she doesn't know for sure she won't want another in five years time, right??.....*wishful thinking* Wink

zobi's picture
Joined: 12/24/07
Posts: 607

Lea, we are much the same...Im all for another...SO would have another, but dosent think its finacially viable...Well see!!!

Im pulling for you too Lea, we'll help talk Hayley round LOL

Sorry Hayley LOL

Joined: 03/31/09
Posts: 4

Talk away nat Blum 3

MrsRiggert's picture
Joined: 11/21/07
Posts: 2195

Well I guess I should get my status changed Wink

EDD 12/9/09
Hoping for BLUE Biggrin

Joined: 12/19/07
Posts: 13

Add me to the family complete section please - Karen (karenb69)!

Thanks Smile

mishella69's picture
Joined: 01/12/06
Posts: 125

we are lightly TTCing!!

Joined: 03/16/15
Posts: 53852

Could you please change me from Family Complete to Wanting But Waiting!! Thanks Biggrin

hr.lr.07's picture
Joined: 11/24/07
Posts: 178

Can mine be changed to family complete please?
thankyou! Smile

lioness4's picture
Joined: 04/30/06
Posts: 366

I am having a surprise but guessing BOY! (Due to the fact I have 3 boys already!)
If all goes well we are due Feb 23rd 2010!!!:D

Joined: 03/16/15
Posts: 53852

Wanting but waiting. We are thinking about adding 1 maybe 2 more. But are waiting at least another year before deciding.

SID081108's picture
Joined: 06/03/09
Posts: 1348

Wanting but waiting here, too! I'm hoping to have a 2nd when Sophia is about 2.5-ish. Smile

Mommy2KandA's picture
Joined: 12/24/08
Posts: 9

I guess I'm actually now wanting but waiting. DH and I desided to we want to adopt in a year or two

Joined: 09/15/07
Posts: 16

We are family complete - for absolute sure.....sad though...

GreenBubbleTea's picture
Joined: 03/30/07
Posts: 97

Put me down for TTC!!

JackDogg's picture
Joined: 01/26/03
Posts: 272

Updated

liberty_rose's picture
Joined: 01/17/08
Posts: 64

"mosue" wrote:

We are family complete - for absolute sure.....sad though...

My heart is in the same boat.

Pages

Log in or register to post comments