All I want...

11 posts / 0 new
Last post
Pixacious's picture
Joined: 11/13/08
Posts: 650
All I want...

I could have eaten out tonight or even grabbed something from the market, but what did I want? Eggs cooked in bacon grease not butter. Exactly what I had last night. Nothing else sounded good or sounded like it wouldn't make me sick, lol. So eggs it is!

marymoonu's picture
Joined: 03/15/08
Posts: 2183

What is it about eggs?!?! I swear I made myself an egg/cheese/toast sandwich for breakfast SOOO often when I was pg with DS2. This time, I stop for an egg mcmuffin at mcd's like EVERY morning, hahaha.

Pixacious's picture
Joined: 11/13/08
Posts: 650

"marymoonu" wrote:

What is it about eggs?!?! I swear I made myself an egg/cheese/toast sandwich for breakfast SOOO often when I was pg with DS2. This time, I stop for an egg mcmuffin at mcd's like EVERY morning, hahaha.

I don't know! I had ice cream after that, but now I feel nauseated if I don't have something in my mouth.

blondiess4u's picture
Joined: 11/08/07
Posts: 1450

So you have m/s now Christine?
I've never liked eggs, but try to eat them for breakfast to keep me full and I can't stand the smell of bacon. I'm having a really tough time with food right now. It's all yucky! haha

marymoonu's picture
Joined: 03/15/08
Posts: 2183

Oh man... I can't even think of eating ice cream right now. I can't eat anything sweet. Towards the end, I know I'll love me some ice cream... I always do, hahaha. I'm really disappointed because I normally LOVE pumpkin pie ice cream this time of year, and I can't even stomach the smell of it right now. I let DH eat my whole tub of it. Sad

Joined: 10/02/11
Posts: 1937

Mary - I don't want anything sweet either. It's good in a way, but I really LOVED sweets and don't want them anymore.

Christine - I tell everyone that as long as I have something in my mouth I'm okay and don't feel like vomiting. I work around ALL MEN and they all eyeball me when I say that. Pervs..LOL
And, I just want spicy things. Salsa everyday. Hot stuff all the time. MMMMMMMmmmmm

marymoonu's picture
Joined: 03/15/08
Posts: 2183

That's the other thing I can't tolerate... Spicy stuff. I normally LOVE spicy stuff. I can't handle the smell of it. This guy that I work with eats the same thing (spicy wings) EVERY DAY, and I want to barf at the smell of them. I'm sure I'd normally love them. Right now, I'd be happy to eat buttered noodles and mashed potatoes for every meal, LOL. Or egg McMuffins. That's about the most flavorful thing I can tolerate, sadly.

ILoveMyMiniMe's picture
Joined: 12/11/03
Posts: 2333

"marymoonu" wrote:

What is it about eggs?!?! I swear I made myself an egg/cheese/toast sandwich for breakfast SOOO often when I was pg with DS2. This time, I stop for an egg mcmuffin at mcd's like EVERY morning, hahaha.

:shock: steak egg and cheese bagel for almost 2 weeks! lol!!

Maddz's picture
Joined: 08/17/07
Posts: 1759

Like the others I too have been eating eggs. They are healthy... maybe not in bacon grease but hey! lol

Pixacious's picture
Joined: 11/13/08
Posts: 650

Funny thing is I can't handle bacon, but using a little of the grease in the eggs is a must smh

2luvs's picture
Joined: 09/10/10
Posts: 118

Eggs Eggs Eggs is all Ive been craving too Smile