Seriously? Come on...

15 posts / 0 new
Last post
Scilla's picture
Joined: 03/29/11
Posts: 259
Seriously? Come on...

ALL I WANT IS A GOOD NIGHTS REST!!

Seriously, As soon as I get comfy and doze off I'm right back up to go to the bathroom to pee! I really need some decent sleep... I've even stopped drinking after a certain hour to see if that would help. NOPE! I can't wait to ask my dr what I can do about this tomorrow. I mean only way I see me getting some great sleep is to have a cath! LOL!! Ughh... I'm sooo tired. Sad

bamsmom's picture
Joined: 05/05/07
Posts: 1635

Yep, isnt it great...NOT!

katielee83's picture
Joined: 11/13/08
Posts: 493

UGH I am right there with you! Except once I get up to go to the bathroom, I have so many anxiety thoughts about work, the birth, a second child, etc that it takes me HOURS to get back to sleep.

I almost think I'll sleep better with a newborn! (I said ALMOST, I'm not totally delusional!)

mandi04's picture
Joined: 08/10/03
Posts: 2272

DH had the nerve to 'complain' to me yesterday about how much I'm getting up at night! He said 'do you really have to get up 6 times a night?'....ummm, yeah, it's not all that great for me either :evil:

LauraMae78's picture
Joined: 01/10/11
Posts: 969

I hear ya! i told DH last week that i cant wait to pop her out so i can sleep through the nite. he looked at me and laughed. it took me a minute to realize what i said...

i definately have the anxiety, peeing, no sleeping thing down pat too!

Joined: 03/16/15
Posts: 53852

"Scilla" wrote:

I mean only way I see me getting some great sleep is to have a cath! LOL!!

LMAO! I agree!! During the day I went from having to pee like every half hour, to now its like every 15-20min! so annoying! and during the night I wake up at least 2 times to pee. gah!!! LOL

ekcanada's picture
Joined: 05/06/09
Posts: 1707

Not a nice Feeling. I have good nights and bad!

nori_garsi's picture
Joined: 10/31/06
Posts: 2069

Yeah it totally sucks. I've had horrible insomnia the entire pregnancy but now that I'm getting up every few hours to pee it's even worse...once I'm up it's really hard to go back to sleep. Sleeping with background noise does tend to help me so I sleep with my iphone and watch shows on Netflix.

skylersmomma's picture
Joined: 04/10/11
Posts: 927

LOL I was walking down the isle where they sell depends and told curtis I was gonna buy sum so i didnt have to get ooutta bed to go pee Wink he didnt like that i dea.. ROFL I am so sick of getting outta bed every hr to pee :confused:

Joined: 07/12/06
Posts: 831

Thankfully, I still only have to get up twice a night to pee. I can't imagine all you that get up 6 times a night... Hang in there ladies... only a few more weeks to go!!!

Joined: 04/24/11
Posts: 1253

"katielee83" wrote:

UGH I am right there with you! Except once I get up to go to the bathroom, I have so many anxiety thoughts about work, the birth, a second child, etc that it takes me HOURS to get back to sleep.

This is what happens to me, I get up to pee and spend an hr stressing over everything going on. I only get maybe 3-4 hr a night, which makes it hard functioning through an 8 hr work day

heatherliz2002's picture
Joined: 02/02/08
Posts: 2273

I'm right there with you... and my back seizes up when I stand up after lying down for awhile, so I hobble to the bathroom. Once I've started moving around it's okay, but standing up and taking those first few steps is horrible!

Scilla's picture
Joined: 03/29/11
Posts: 259

"AirForceWife1" wrote:

Thankfully, I still only have to get up twice a night to pee. I can't imagine all you that get up 6 times a night... Hang in there ladies... only a few more weeks to go!!!

I'm up way more than 6. And it's full painful bladder almost gonna bust kinda pee too! I mean FULL. I must be WAY too hydrated. LOL

Starflyr's picture
Joined: 10/20/07
Posts: 428

Oh, I can SO commiserate.

Im up every 45 minutes, either to pee, turn over (requires sitting up and pillow rearrangement) or make my arms wake back up (they fall asleep and I get nerve zaps from the carpal tunnel, even in the wrist braces)

Star

LizzyLaw06's picture
Joined: 05/20/07
Posts: 497

what sucks is that it feels like i gotta pee "like a race horse" and i go to the bathroom and it's a couple tablespoon worth!!!! during the day as well. it's like, "all that for just THAT!?!?!"

at least i know that i'll be getting pretty close to the same sleep with a newborn